Ut på tur på tur i finværet.

Pinsehelg og langhelg for det fleste. Da er det bare å komme seg på hytta og jobbe litt og nyte livet og i tillegg når værgudene slår til med det fine sommerværet er bare å pakke mat og drikke i sekken og legge ut på tur når tur mulighetene ligger rett utenfor stuevinduet vinduet. Hadde ikke noe bestemt mål med turen i dag. Den gikk den veien nesa pekte.

 

Jeg ble uventet barnevant for nabo hunden Jack da matmor skulle langt av gårde og hente campingvogn. Så kjekt ha turkamerat med meg på tur. Meg og Jack la i vei på tur som gikk både i utmark, asfalt og ved sjøen. Det ble en varuert tur. Nå er det to slitne som er kommet hjem fra tur og nyter livet på terrassen ned noe godt i glasset før det blir grilling. Det ble en fin tur på nesten to timer. Jeg hadde lydbok på øret underveis. Boka jeg lyttet til er skrevet av Martine Johansen “Vi har ikke fire nye år” jeg synes lydbok på øret på tur er perfekt selskap. Så tyr med Jackiboy som han kalles for å lydbok er perfekte tur selskap. Martine Johansen er en forfatter jeg aldri har lest noe av fra før. Hun har i tillegg lest inn boka selv.

 

En perfekt dag så langt å sommeren er endelig her. Måtte det bli sånn fremover.

 

Jackiboy måtte ha seg et bad underveis i varmen. Noe han synes var veldig godt.

 

 

Lydboka jeg lyttet til

 

Legger ved litt bilder fra turen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg