Unni Lindell & Anne B. Ragde “Juleengler”

Unni Lindell & Anne B. Ragde “Juleengler”

 

Når våre folkekjære og bestselgende forfattere Unni Lindell & Anne B. Ragde lager julehefte, blir det er VIDUNDERLIG SAMMENSURIUM av ærlig og morsom jul: med latter og gråt, humor og sorg, oppskrifter, noveller, julekrangler samt gullkorn fra barnemunn.

 

Fjorårets flotte julehefte fra Unni & Anne var en stor suksess, så jeg måtte selvfølgelig lese årets julehefte også. De skuffer ikke i år heller. Jeg hygget meg gjennom samtlige sider.

Unni og Anne har kjent hverandre i 31 år, og det virker som om de har det veldig festlig i lag, og jeg tror de må ha koset seg veldig da de laget årets julehefte. De byr på både latter og gråt, oppskrifter, noveller, julekrangler og gullkorn fra barnemunn. Med andre ord: Noe for enhver smak.

Heftet passer ypperlig til å lese innimellom alt som skal gjøres til jul, når du vil slappe litt av. Det er også en perfekt julegave til noen du er glad i. Forfatterne er åpenhjertige og byr på seg selv med både alvor og humor, og ikke minst varme. Her kommer du garantert i julestemning.

Dette heftet anbefaler jeg sterkt videre.

 

Heftet er et lese-eksemplar fra forlaget

 

Terningkast 5

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg