Spennede krim fra Sørlandet

Anette Moe “skjebenes harde hånd”

Tre menn dør av en overdose med få dagers mellomrom i Kristiansandsområdet. De tre hadde fast jobb og stabil inntekt, og later ikke til å ha noen sammenheng med hverandre. Dødsfallene vekker mistanke hos politiet. Etterforskningsleder Ole Kenneth Mostad og profilør Ernst Lie settes på saken. Boka er fra 2011 . Som i hovedsak handler om profilering av gjerningsmenn. Anette er opptatt av å synliggjøre mulige baken-forligende årsaker til råskapen man møter i bøkene hennes. Denne boka likte jeg godt med et godt plott å holdt på spenningen til siste slutt. Boka har et godt språk. Likte også at innimellom er egne kapitler om morderens egne tanker og handlinger. Her får leserene en skjult lese skatt og forfatteren skriver særdeles godt. Blir spennede å følge forfatteren fremover og jeg gleder meg alt til neste bok fra hu. Hun har totalt gitt ut tre bøker. Jeg har lest to av hennes bøker denne og <<Tause ofre>> som er en krimroman og kan leses uavhengig av de to første bøkene hennes. Se egen anmeldelse av boka hennes på sida min den boka ga jeg karakter 5??
Bøkene til Anette fortjener å bli lest av flere der ute. Så løp og kjøp. Dere får en positiv overraskelse og ei god lese stund her. Kjekt med ukjente som skriver godt og bra. Så Anette sine bøker faller godt inn i det jeg vil med sida mi her å løfte opp de mindre kjente forfattere som fortjener å leses av flere

Hun har også s gitt ut barne bøker. Så dere som har unger skjekk ut de.underlige.barnebok og rampe_nissen_barneboker

Boka er en gave fra forfatteren tusen takk for boka Anette 

 Karakter 5

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg