Nytt nummer av hverdagsnett magasinet

Nytt nummer av hverdagsnett magasinet er nå ute. Dette er et gratis magasin på net. Her finner en variert lesestoff alt i fra bokomtaler, interjuver og en novelle.Omtaler fra foelag, Myriam H. Bjerkli sine skrivetips pluss mye annet bra lesestoff for den litratur intriserte.

Jeg har min faste terningkast spalte her hvor jeg gir tre bøker terninkat med en liten omtale til.

Dette nummeret finner du korte omtaler av årets julehefter og bøker med terningkast.

Novellen denne gangen er skrevet av Anne Lise Johannessen og er inspirert av en april spøk jeg hadde. Finner dere meg i novellen?

Her er link til magasinet:

En riktig god førjuls tid og lesing!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg