Krim tips til påsken

Påsken blir nok ikke som mange hadde forventa seg i år. Så blir nok mer tid til lesing denne påske. Jeg setter opp ei liste med min tips på bøker du kan lese og kose deg med i påsken. Mange av de på lista er mindre kjente forfattere som fortjener flere lesere.Alle bøkene har jeg lest. Omtaler av bøkene finner du på bloggen min eller Instagram konto henningbokhylle. Bøkene er lista opp i vilkårlig rekkefølge

  1. Myriam H. Bjerkli “Djevelens yngel”
  2. Tor Håkon Gabriel Håvardsen “Galgedans”
  3. Gjøran Engen “Ulykke”
  4. Svein G. Simonsen “Risiko”
  5. Sven Petter Næss “Skjebnesteinen”
  6. Peter May “Jeg svikter deg aldri”
  7. Espen Skjerven “Slakt”
  8. Robert Dugoni “lysningen’
  9. Sonja Holtermann “Gå med meg”
  10. Jan Erik James Knudsen “I skyggen av Stråleglansen”
  11. Erling Greftegreff “Liten jente forsvunnet”
  12. Lars Helle “Når stormen aldri løyer”
  13. Lasse Gallefoss ” Krigernes fred”
  14. Lene Lauritzen kjølner “Mord på Kilen”
  15. Chris Hammer “Krattlandet”
  16. Simen Ingmundsen & Stig Ellingsen “Spindelvevet”

Disse er de krimbøkene som jeg likte best av de som er lest det siste halvåret. Lista kunne fort vært lengre. Håper dere finner noen dere får lyst til å lese. Her er det vidt forskjellige sjangere innen krim. Ta gjerne å gi ei bok til en venn i disse tider. Håper dere finner noe dere vil lese

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg