Kjedelig pris vinner krim

Stina Jackson “Sølvveien”

I tre år har Lelle tilbrakt de lyse sommerkveldene med å kjøre bil langs Sølvveien som strekker seg gjennom landet å munner ut ved norske grensen i jakte på sin datter som forsvant for tre år siden, og forsvinningen gnager han i stykker innefra. Meja og hennes mor flytter til den vesle bygda der Lelle bor. Da høsten mørkner, knyttes Lelle å Meja skjebner sammen, og da ytterligere en ung jente forsvinner, blir livene deres bundet sammen for alltid 
Sølvveien er en stemningsfull og gripende psykologisk spenningsroman. Med den lille bygda som bakgrunn, der alle kjenner alle, utvikler det seg et drama om å aldri gi opp, om å orke å være sterk når det er som mørkest

Min mening om boka :
Hadde stor forventninger til denne boka å i tillegg fjorårets krim i Sverige, og vinner av Glassnøkkelen som  årets nordiske krim. Første halvdel hva lang trukket. Denne boka blei en nedtur for meg. Lite spenning å gjernnings mann ble altfor tidligt funnet ut av. Et av de store lese nedturene denne boka. Selv om beskrivelser av natur å personer er bra holder det ikke helt inn. Så spent på om andre mener samme så meg. Etter vunnet to priser hadde jeg forventa så mye mer av boka. Noen ganger treffer du på ei bok som ikke ligger for deg å her traff jeg mi bok. Karakteren min blir derfor 3. Å sikkert veldig mot strømmen å ikke like denne boka. Men hvertfall min ærlige mening Boka er et leser anmelder eksemplar fra Bookis. Jeg står fritt til å mene hva jeg vil om boka. Tusen takk for boka 

Karakter 3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg