Gratis nettmagasin for litratur intrisserte.

Da er årets første Hverdagsnettmagasin her. Mange forfatterintervjuer og boktips i ulike sjangre. Du vil og finne krim novelle fra Jørgen Jæger, og skrivetips fra Myriam H. Bjerkli, pluss mye annet snadder for den litratur intrisserte. Jeg har min faste spalte i dette magasinet her hvor jeg triller terning på bøker.

 

Dette magasinet her leser jeg fra perm til perm hver gang det kommer ut. Det kommer ut annen hver måned med masse intresant stoff for lesehester. 

 

Jeg får ikke noe betalt for å lese å anbefale dette magasinet. Jeg deler for synes det er et utrolig bra magasin å lese. Det er godt og variert innhold å noe for de fleste å lese her. Dette min egen meining om magasinet. 

 

Dette er et gratis nett magasin som kan leses ved å følge vedlagt link til dette nummeret :

https://issuu.com/hverdagsnett/docs/hverdagsnett1_22

Her er link til hovedsiden til magasinet:

https://hverdagnettmagasinet.no

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg