Dødelig dose

 

Krimnoveller “Dødelig dose”

16 spennende krimnoveller fra kjente å ukjente forfattere for meg. Boka er lest i små pauser på jobb å ellers lite tid til lesing.  Kjekt å lese korte noveller fra forfattere som ellers leser bare bøker av. Noen hva meget gode andre fenget meg ikke like godt. Kjekt å lese de fra litt annen side enn bøker. Det blir lest mer noveller fra meg. Noveller er ikke lest siden gikk på skolen. Denne synes jeg hva veldig god novelle samling. Så det frister å lese mer noveller. Så anbefaler å prøve å lese noveller. Ei lettest go novelle samling ??? Fra baksida av boka
Skjulte fammliehemmeligheter, døde men rundt et pokerbord, terrorfrykt, utroskap og dårlig vennskap er bare noe av ingrediensene i Dødelig Dose.
16 spennende krimnoveller fra noe av landets aller beste krimforfattere tar  deg med til sitt univers der ingenting er helt som det ser ut til, Sjelden går helt som du trodde
Så finn godstolen, Dra for gardinene, slå av mobilen å la deg underholde av den fjerde utgaven av årets krim . Andre som leser noveller som har noen å anbefale ? 
Karakter:5 Boka kan kjøpes på forlagshuset i Vestfold til en hyggelig pris. Som ellers og har mye bra bøker ellers.Boka fikk jeg av forlagshuset i Vestfold. Så tusen takk for boka 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg