Hund uten grav av Torkil Damhaug årtes vinner av Riverton prisen

Gratulerer som årets vinner av Riverton prisen @torkildamhaug. En velfortjent vinner. Han er den eneste norske forfatteren som har vunnet denne gjeve prisen tre gang. Så dermed har han blitt historisk.

 

Torkil Damhaug var jeg så heldig og treffe på høstlanseringa i fjor til @cappelendamm

 

Har du ikke lest boka enda? Da har du virkelig noe å glede deg til.

 

Dette er en thriller med uventede vendinger der forfatteren klarer å villede leseren til siste side. Leseren blir dratt inn i en verden der vold og hevn truer, men romanen handler like mye om omsorg og forsoning, i tillegg til spenningen.

Forfatteren legger ut uventede vendinger som stadig får leseren til å måtte tenke nytt, og jeg forutså ikke slutten. Jeg satt og trippet ytterst på stolen mens jeg leste, og forfatteren lurte meg gang på gang inntil løsningen kom krypende.
Les gjerne hele anmeldelsen på bloggen min.

 

Ei bok som vil passe til de som ikke leser krim til vanlig.

 

Ei bok jeg sterkt anbefaler videre

 

https://henningbokhylle.blogg.no/torkil-damhaug-hund-uten-grav.html

 

Boka er et lesereksemplar fra forlaget.

 

Terningkast 5+

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg